Bir çok gelen ürün arızalı çıktı. Kimisi göndermeyi unuttu. RC Helikopter yerine RC uçak bile geldi bana.
Buda şimdi son örneği, adam fiyat dan tatmin olmamış. Daha yüksek bir fiyata satmak istiyormuş. Babama bir hediye alayım dedim, koşu bandı aldım ikidebirde kontrol ediyorum ne zaman kargolanacak diye. Sonra adama mesaj yazdım ne oldu kargo diye, aynen şunu yazdı.
okuduğumda zevk aldım desem yeridir. Bitmesin demiştim hatta yazı bitti. Ürünü kargoda alma konusunda bundan sonra tutarlı olacağım. Doğrusuda bu çünkü göründüğü kadar. Ayrıca ürünü almadan kullanıcının yorumlarını inceledim bir kaç yorumu var onlarda olumlu. Ama onun bir daha satış yapamamasını sağlayacak bir yorum yazdım zaten.