Evet bende bir olta almıştım, resimdeki boyu 3 metre vardı en az.. Elime geçtiğinde hayal kırıklığına uğramıştım acaip kalitesiz, kibrit çöpü gibi birşey geldi

Geri göndermeye falanda uğraşmadım ama birdaha alışveriş yapmadım..
Oradan aldığım hiç bir ürün kaliteli bir şey çıkmadı. Hiç bir şey almayın derim. En iyisi hepsiburada.com gibi siteler. Sanırım çakma ürün satanların mekanı olmuş. Kardeşimde orjinal nokia kapağı aldı sözde, 10 gün sonra darma dağın.