Arkadaşlar iyi güzel hoş bir site ama benim aldığım ürünlerdemi bir problem var yoksa bendemi bir problem var anlamadım.
Bir çok gelen ürün arızalı çıktı. Kimisi göndermeyi unuttu. RC Helikopter yerine RC uçak bile geldi bana.

Buda şimdi son örneği, adam fiyat dan tatmin olmamış. Daha yüksek bir fiyata satmak istiyormuş. Babama bir hediye alayım dedim, koşu bandı aldım ikidebirde kontrol ediyorum ne zaman kargolanacak diye. Sonra adama mesaj yazdım ne oldu kargo diye, aynen şunu yazdı.