Oradan aldığım hiç bir ürün kaliteli bir şey çıkmadı. Hiç bir şey almayın derim. En iyisi hepsiburada.com gibi siteler. Sanırım çakma ürün satanların mekanı olmuş. Kardeşimde orjinal nokia kapağı aldı sözde, 10 gün sonra darma dağın.