Ben 2 yıl önce dedim ki r10 eticaret siteleri satılmaya başlayacak
önceden adsense üzerine çok konu açılırdı
2 yıldır söndü bitti
artık insan 10 kuruş kazanmak yerine kişisel şirket grup bir üründen komisyon ödeyip 5 tl kazanmayı daha avantajlı görüyor
Gecenin sonuçları belli oldu..
18
●501
- 10-09-2021, 01:37:37Valla bende e-ticaret düşünüyorum uzun süredir. 3-5 ay iş bile yapsan o kar fazlasıyla güzel yerlere taşır bence?DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Maxi geyik açalım dedik konuda neler konuşuluyor..
- 10-09-2021, 01:42:05Aman aman allah bereket versin akıyor..arif42can adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Onay alana kadar başvurun.KeremMB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 10-09-2021, 01:44:091- Bu adsense degil 2-Çeviri ile niche tutuyor mu yaEmrullahERTAS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle



