Sıfır site açıp uğraşmaktansa avcılık yapıp oturmak üzere olan site(ler) alarak ilerlemek daha mantıklı bana göre.
Bazen akılda şimşekler çaktıracak öyle siteler satışa çıkıyor ki... O kadar çabalamış ama ya bir noktayı kaçırmış, ya da sabırsızlığı yüzünden şefki kırılmış. Sonrada satışa çıkarmış...
Halbu ki az beklese neler olacak neler...
Örnek;
Yakın zamanda R10 dışında satın aldığım bir site oldu. Arkadaş o kadar emek vermiş ki, şahsen ben olsam o kadar heves ederek o emeği vermez, yatırım yapmazdım.
Başarısız olduğunu düşünerek birilerine kakalamaya çalışıyordu. Siteyi görünce ve neyle ilgili olduğunu görünce dolarlar gözümün önüne geldi
Sonuçta 6 ay önce aldığım 50 hitli site neredeyse sıfır emekle 1,5 - 2k arasında.
Kazanç ise sıfırdan
Yani demek istediğim, sıfırdan projeler üretmektense atıl duruma düşürülmüş ve/veya yukarıda söylediğim gibi yükseleceğine kanaat getirdiğiniz ancak sahibinin iş bilmezliğinden dolayı yükseliş gösterememiş projelere yönelmek (avcı olmak) lazım.