DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben 2 yıl önce dedim ki r10 eticaret siteleri satılmaya başlayacak

önceden adsense üzerine çok konu açılırdı

2 yıldır söndü bitti

artık insan 10 kuruş kazanmak yerine kişisel şirket grup bir üründen komisyon ödeyip 5 tl kazanmayı daha avantajlı görüyor
Valla bende e-ticaret düşünüyorum uzun süredir. 3-5 ay iş bile yapsan o kar fazlasıyla güzel yerlere taşır bence?

Maxi geyik açalım dedik konuda neler konuşuluyor..