Ben 2 yıl önce dedim ki r10 eticaret siteleri satılmaya başlayacak

önceden adsense üzerine çok konu açılırdı

2 yıldır söndü bitti

artık insan 10 kuruş kazanmak yerine kişisel şirket grup bir üründen komisyon ödeyip 5 tl kazanmayı daha avantajlı görüyor