Ben 2 yıl önce dedim ki r10 eticaret siteleri satılmaya başlayacak
önceden adsense üzerine çok konu açılırdı
2 yıldır söndü bitti
artık insan 10 kuruş kazanmak yerine kişisel şirket grup bir üründen komisyon ödeyip 5 tl kazanmayı daha avantajlı görüyor