Aşık oldum ben galiba
44
●860
- 19-08-2021, 02:35:40Açıldım hocam söyledim olmadıALT5Y adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-08-2021, 02:37:39Olmadıysa onun ilişkisinin bitmesini veya içindeki sevginin bitmesini bekleyin. Bu süreyi kimse bilemez, o zaman yine söylersiniz. O zaman da reddederse maalesef unutmak zorundasınız. :/Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-08-2021, 02:38:30Gülüşünü görseniz nasıl vazgeçeyim ki ben ondanEyupoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-08-2021, 02:40:02Çok denedim unutmayı olmadıALT5Y adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-08-2021, 02:46:53Takıntı gibi sizdeki sanırım çoğu kişide olurMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
geçmiş olsun
- 19-08-2021, 02:50:56Şu konuyu erkek açsaydı yorumlar:

eee
napim
yine başladınız gece gece
geçmiş olsun
