• 19-08-2021, 02:33:57
    #10
    Eğer cidden aşık olduysanız gidip söylemenizi tavsiye ederim. Ömür kısa sonuçta. En fazla reddedilirsiniz ama konuşmak isteyip sonra terk ederse o daha kötü. Sevdiğim kız bana umut verip gideli tam 2 sene oldu. En azından denemiş oldum.
  • 19-08-2021, 02:35:40
    #11
    ALT5Y adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eğer cidden aşık olduysanız gidip söylemenizi tavsiye ederim. Ömür kısa sonuçta. En fazla reddedilirsiniz ama konuşmak isteyip sonra terk ederse o daha kötü. Sevdiğim kız bana umut verip gideli tam 2 sene oldu. En azından denemiş oldum.
    Açıldım hocam söyledim olmadı
  • 19-08-2021, 02:36:20
    #12
    Sende başkasını bul. O adamdan sana yar olmaz.
  • 19-08-2021, 02:37:39
    #13
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Açıldım hocam söyledim olmadı
    Olmadıysa onun ilişkisinin bitmesini veya içindeki sevginin bitmesini bekleyin. Bu süreyi kimse bilemez, o zaman yine söylersiniz. O zaman da reddederse maalesef unutmak zorundasınız. :/
  • 19-08-2021, 02:38:30
    #14
    Eyupoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sende başkasını bul. O adamdan sana yar olmaz.
    Gülüşünü görseniz nasıl vazgeçeyim ki ben ondan
  • 19-08-2021, 02:40:02
    #15
    ALT5Y adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Olmadıysa onun ilişkisinin bitmesini veya içindeki sevginin bitmesini bekleyin. Bu süreyi kimse bilemez, o zaman yine söylersiniz. O zaman da reddederse maalesef unutmak zorundasınız. :/
    Çok denedim unutmayı olmadı
    • Naoku
    Naoku bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 19-08-2021, 02:46:53
    #16
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok denedim unutmayı olmadı
    Takıntı gibi sizdeki sanırım çoğu kişide olur geçmiş olsun
  • 19-08-2021, 02:50:56
    #17
    Kurumsal PLUS
    Şu konuyu erkek açsaydı yorumlar:
    eee
    napim
    yine başladınız gece gece
  • 19-08-2021, 02:54:06
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Zaten olmadığı zaman elde edemeyince zor edince aşk oluyor. Hiç daha direk elde edilen kişiye aşık olanı görmedim. Değişik karmaşık bir yandan da güzel duygular insanın mutlluluğa olduğu kadar acı duygusunada ihtiyacı varmış