Eğer cidden aşık olduysanız gidip söylemenizi tavsiye ederim. Ömür kısa sonuçta. En fazla reddedilirsiniz ama konuşmak isteyip sonra terk ederse o daha kötü. Sevdiğim kız bana umut verip gideli tam 2 sene oldu. En azından denemiş oldum.