Konu
Aşık oldum ben galiba
19-08-2021, 02:33:57
#10
ALT5Y
Eğer cidden aşık olduysanız gidip söylemenizi tavsiye ederim. Ömür kısa sonuçta. En fazla reddedilirsiniz ama konuşmak isteyip sonra terk ederse o daha kötü. Sevdiğim kız bana umut verip gideli tam 2 sene oldu. En azından denemiş oldum.