ALT5Y adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eğer cidden aşık olduysanız gidip söylemenizi tavsiye ederim. Ömür kısa sonuçta. En fazla reddedilirsiniz ama konuşmak isteyip sonra terk ederse o daha kötü. Sevdiğim kız bana umut verip gideli tam 2 sene oldu. En azından denemiş oldum.
Açıldım hocam söyledim olmadı