• 19-08-2021, 02:28:39
    #1
    Aşık oldum sanırım ben hemde çok fena aklımdan çıkmıyor ama başkasının seviyor
    • sntr
    • Alper06
    sntr ve bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 19-08-2021, 02:29:27
    #2
    Geçmiş olsun
  • 19-08-2021, 02:29:49
    #3
    Geçmiş olsun aynı hastalık bana da bulaşmıştı. Tez vakitte kurtulursun inşallah
  • 19-08-2021, 02:30:32
    #4
    Sıcaktan tansiyonun düşmüştür. Tuzlu ayran yap. İyi gelir.
  • 19-08-2021, 02:30:39
    #5
    fatihalgul432 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun aynı hastalık bana da bulaşmıştı. Tez vakitte kurtulursun inşallah
    -
    Ayvayı yedim ben 😁
    • dertliA
    • fatihalgul432
    dertliA ve fatihalgul432 bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 19-08-2021, 02:30:42
    #6
    geçmiş olsun hocam. içinizde yaşarsınız ,
  • 19-08-2021, 02:31:07
    #7
    platonik en güzel ama bir yandan da en kötüsü.
    • Sefer
    • Naoku
    Sefer ve Naoku bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 19-08-2021, 02:31:33
    #8
    turbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sıcaktan tansiyonun düşmüştür. Tuzlu ayran yap. İyi gelir.
    2 yıldır mı tansiyonum düştü 😊
    • turbey
    turbey bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 19-08-2021, 02:33:08
    #9
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    platonik en güzel ama bir yandan da en kötüsü.
    imdaaat help 😁