Ünlüler Frikik ( +18 )
18
●5.038
- 05-01-2009, 12:40:23konu başlıgına bakar bakmaz aklıma beckham geldisecorama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tamam dedim kesin içeride frikik çeken futbolcular var.açıkcası bencede sıktı artık bu espri yani
- 05-01-2009, 19:13:35Ne beklemiştim ? gerçekten frikik mi? Maxigeyiq bölümünde hiç bir yerde görünmeyen projeleride senden beklerizsecorama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-01-2009, 12:09:52Üyeliği durduruldumaxigeyiqte oldugunu unutuyorsun -saçmasın
pöfff bana -rep vermişsin ya. maxigeyikteyiz, ama sen farkında değilsin. Bu konu sence komik miydi? Açtığın her konuya "zuhahahaha" mı yazacağız. Bu kadar basitsin yani... Daha güzel espriler bekliyoruz.
Ayrıca; maxigeyikte verilen repler geçerli değil
tamam dedim kesin içeride frikik çeken futbolcular var.açıkcası bencede sıktı artık bu espri yani