• 05-01-2009, 11:53:43
    #10
    Üyeliği durduruldu
    bu espriler baymadımı ?
  • 05-01-2009, 12:40:23
    #11
    secorama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu espriler baymadımı ?
    konu başlıgına bakar bakmaz aklıma beckham geldi tamam dedim kesin içeride frikik çeken futbolcular var.açıkcası bencede sıktı artık bu espri yani
  • 05-01-2009, 12:54:11
    #12
    bende + rep verme girmistim
  • 05-01-2009, 15:14:16
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Espri çok saçma. Yani kötü kurgulanmış. Sadece "ünlüler frikik" desen tamam da, +18 de neyin nesi? Bu +18'lik bir görüntü değil ki. Bir saniye lavaboya gidip geliyorum.
  • 05-01-2009, 19:13:35
    #14
    secorama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu espriler baymadımı ?
    Ne beklemiştim ? gerçekten frikik mi? Maxigeyiq bölümünde hiç bir yerde görünmeyen projeleride senden bekleriz
  • 06-01-2009, 12:09:52
    #15
    Üyeliği durduruldu
    maxigeyiqte oldugunu unutuyorsun -saçmasın

    pöfff bana -rep vermişsin ya. maxigeyikteyiz, ama sen farkında değilsin. Bu konu sence komik miydi? Açtığın her konuya "zuhahahaha" mı yazacağız. Bu kadar basitsin yani... Daha güzel espriler bekliyoruz.

    Ayrıca; maxigeyikte verilen repler geçerli değil
  • 06-01-2009, 13:00:48
    #16
    onun ayakları nolmuş öyle çarpık duruyor sanki
  • 07-01-2009, 20:24:36
    #17
    Üyeliği durduruldu
    konu başlığını görür görmez anladım kaç gündür kendimi frenliyodum en sonunda dayanamadım girdim
  • 07-01-2009, 21:44:27
    #18
    Zyxel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    maxigeyiqte oldugunu unutuyorsun -saçmasın
    pöfff bana -rep vermişsin ya. maxigeyikteyiz, ama sen farkında değilsin. Bu konu sence komik miydi? Açtığın her konuya "zuhahahaha" mı yazacağız. Bu kadar basitsin yani... Daha güzel espriler bekliyoruz.
    Ayrıca; maxigeyikte verilen repler geçerli değil
    Geçerli