maxigeyiqte oldugunu unutuyorsun -saçmasın

pöfff bana -rep vermişsin ya. maxigeyikteyiz, ama sen farkında değilsin. Bu konu sence komik miydi? Açtığın her konuya "zuhahahaha" mı yazacağız. Bu kadar basitsin yani... Daha güzel espriler bekliyoruz.

Ayrıca; maxigeyikte verilen repler geçerli değil