• 05-01-2009, 02:21:59
    #1









    sondaki frikik gibi değil ama
  • 05-01-2009, 02:26:58
    #2
    Üyeliği durduruldu
    + 18
  • 05-01-2009, 02:37:33
    #3
    şakacı seni (bende dedim noluyor +18 yasak dicektim).
  • 05-01-2009, 02:39:23
    #4
    Bak ya (((: gece gece..
  • 05-01-2009, 02:43:13
    #5
    Üyeliği durduruldu
    O degil de ben Ronaldinho'nun insanlik disi olusuna sahit oluyorum yine.
  • 05-01-2009, 03:24:50
    #6
    phoenix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O degil de ben Ronaldinho'nun insanlik disi olusuna sahit oluyorum yine.
    harbiden nasıl duruyor yahu öyle (:
  • 05-01-2009, 04:33:32
    #7
    Üyeliği durduruldu


    bende yeni fark ettim, ama adam gerçekten futbol oynuyor be arkadaş,
  • 05-01-2009, 07:49:29
    #8
    bLeedCry adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bak ya (((: gece gece..
    Gece gece güzel gider diye düşündüm
  • 05-01-2009, 11:08:03
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Ronaldinho napmış öyle : )