secorama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu espriler baymadımı ?
konu başlıgına bakar bakmaz aklıma beckham geldi tamam dedim kesin içeride frikik çeken futbolcular var.açıkcası bencede sıktı artık bu espri yani