• 31-07-2021, 03:33:31
    #10
    ReH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam Gece gece güldürdün allahta seni güldürsün bendede oluyordu önceden, bendede oyuncak bebek fobisi var
    Bebek oyuncak fobisi bende hâlâ var anlatılmaz bir korku
  • 31-07-2021, 03:41:21
    #11
    Tam komşudur diyecektim ki son satırda yazmışsınız
  • 31-07-2021, 03:41:48
    #12
    ReH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam Gece gece güldürdün allahta seni güldürsün bendede oluyordu önceden, bendede oyuncak bebek fobisi var
    Oyuncak bebek fobisi ilginçmiş, Kafanızda anabelle mi canlandırıyorsunuz
  • 31-07-2021, 03:44:10
    #13
    Küçük iken bende lavaboya gideceğim zaman her yerin ışığını yakardım yatağıma geçeceğim zamanda koşarak ışıkları kapatıp kaçardım
  • 31-07-2021, 03:44:42
    #14
    Hayatımda unutamadığım bir anımı anlatayım bende 😂

    Bundan 15-20 sene kadar önce geç saatte eve geldim hemen giriş kapısının karşısındaki koltuğa oturdum. Evdekiler bir düğün için şehir dışındalar evde tek başıma olduğumdan eminim. Hani sabah uyanınca mal gibi halıya bakarsınız ya bende istemsizce banyonun camlı kapısına daldım öylece sessizliği dinliyorum.

    Birden durduk yere aklıma ya şimdi banyonun ışığı yanarsa diye bir düşünce geldi aklıma gelmesiyle tık diye ışık yandı. Resmen açma kapama anahtarının sesini duydum. içerde ne bir hareket ne bir ses oturduğum yerde kaldım. Acaba diyorum bizimkiler vazgeçip geri mi döndü yok diyorum onlar olsa çoktan çıkardı biri banyodan (o an aile bireyide olsa çıksın istemiyorum korkudan) gece 3 felan saat yerimden kalkıp ışığı söndürsem bir dert olaydan sonra tek başına o evde uyusam başka bir dert. Düşünüyorum acaba banyonun havalandırma camı açık kaldı da rüzgar mı yaptı diye yazın ortası yaprak kımıldamıyor dışarıda. 2-3 saat oturduğum yerde kaldım. Sabah ezanıyla birlikte hava aydınlandī cesaretimi toplayıp kapıyı açtım hiç bir şey yok havalandırma camı kapalı ışığı söndürüp uyumaya gittim.

    Bu olayı bazı insanlara anlattığımda insanın yüksek bir konsantrasyon ile bir şeye odaklandığında bazı şeyleri temas etmeden hareket ettirebildikleri bir enerjiden bahsettiler. Bir daha da yaşamadım.

    Kısaca günün sonunda hiç bir şey olmuyor yatın uyuyun 😊
  • 31-07-2021, 03:46:42
    #15
    WEBYON adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayatımda unutamadığım bir anımı anlatayım bende 😂

    Bundan 15-20 sene kadar önce geç saatte eve geldim hemen giriş kapısının karşısındaki koltuğa oturdum. Evdekiler bir düğün için şehir dışındalar evde tek başıma olduğumdan eminim. Hani sabah uyanınca mal gibi halıya bakarsınız ya bende istemsizce banyonun camlı kapısına daldım öylece sessizliği dinliyorum.

    Birden durduk yere aklıma ya şimdi banyonun ışığı yanarsa diye bir düşünce geldi aklıma gelmesiyle tık diye ışık yandı. Resmen açma kapama anahtarının sesini duydum. içerde ne bir hareket ne bir ses oturduğum yerde kaldım. Acaba diyorum bizimkiler vazgeçip geri mi döndü yok diyorum onlar olsa çoktan çıkardı biri banyodan (o an aile bireyide olsa çıksın istemiyorum korkudan) gece 3 felan saat yerimden kalkıp ışığı söndürsem bir dert olaydan sonra tek başına o evde uyusam başka bir dert. Düşünüyorum acaba banyonun havalandırma camı açık kaldı da rüzgar mı yaptı diye yazın ortası yaprak kımıldamıyor dışarıda. 2-3 saat oturduğum yerde kaldım. Sabah ezanıyla birlikte hava aydınlandī cesaretimi toplayıp kapıyı açtım hiç bir şey yok havalandırma camı kapalı ışığı söndürüp uyumaya gittim.

    Bu olayı bazı insanlara anlattığımda insanın yüksek bir konsantrasyon ile bir şeye odaklandığında bazı şeyleri temas etmeden hareket ettirebildikleri bir enerjiden bahsettiler. Bir daha da yaşamadım.

    Kısaca günün sonunda hiç bir şey olmuyor yatın uyuyun 😊
    Hocam bu olaydan sonra bir tık daha korktum teşekkürler
  • 31-07-2021, 04:05:15
    #16
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    gece gece biraz güldüm. bazen bizde de oluyor. özellikle geceleri evde yalnızken aynaya pek bakamıyorum ama her zaman korkunun üzerine gitmek iyidir. hep bilinçaltına yerleştirdiğimiz korkulardan dolayı oluyor. üzerine gidince anlıyoruz ki başka bir şeyler sebep oluyor. geçenlerde de memlekette bir arkadaş hep bahsedip durdu şu aralar hep aklıma geliyor. bizim eski köyde görenlerin olduğu söyleniyor. o da çok meraklı tabi. o köye giden yoldan her geçişimizde gece gidelim deyip durdu :d tabi o cesaret olduğunu sanmıyorum da. gündüz uğrayabildik sadece
  • 31-07-2021, 04:31:29
    #17
    ReH
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ucube adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bebek oyuncak fobisi bende hâlâ var anlatılmaz bir korku
    Evet bendede var Evimde Biblo Peluş oyuncak Maket Asker Bebek Falan Asla Bulundurmam Sokmam bile bide ayna asla banyo hariç biryere ayna koymam gece gece aynadan kendimi cine falan benzetirim diye aynada koymuyorum
  • 31-07-2021, 04:33:03
    #18
    WEBYON adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayatımda unutamadığım bir anımı anlatayım bende 😂

    Bundan 15-20 sene kadar önce geç saatte eve geldim hemen giriş kapısının karşısındaki koltuğa oturdum. Evdekiler bir düğün için şehir dışındalar evde tek başıma olduğumdan eminim. Hani sabah uyanınca mal gibi halıya bakarsınız ya bende istemsizce banyonun camlı kapısına daldım öylece sessizliği dinliyorum.

    Birden durduk yere aklıma ya şimdi banyonun ışığı yanarsa diye bir düşünce geldi aklıma gelmesiyle tık diye ışık yandı. Resmen açma kapama anahtarının sesini duydum. içerde ne bir hareket ne bir ses oturduğum yerde kaldım. Acaba diyorum bizimkiler vazgeçip geri mi döndü yok diyorum onlar olsa çoktan çıkardı biri banyodan (o an aile bireyide olsa çıksın istemiyorum korkudan) gece 3 felan saat yerimden kalkıp ışığı söndürsem bir dert olaydan sonra tek başına o evde uyusam başka bir dert. Düşünüyorum acaba banyonun havalandırma camı açık kaldı da rüzgar mı yaptı diye yazın ortası yaprak kımıldamıyor dışarıda. 2-3 saat oturduğum yerde kaldım. Sabah ezanıyla birlikte hava aydınlandī cesaretimi toplayıp kapıyı açtım hiç bir şey yok havalandırma camı kapalı ışığı söndürüp uyumaya gittim.

    Bu olayı bazı insanlara anlattığımda insanın yüksek bir konsantrasyon ile bir şeye odaklandığında bazı şeyleri temas etmeden hareket ettirebildikleri bir enerjiden bahsettiler. Bir daha da yaşamadım.

    Kısaca günün sonunda hiç bir şey olmuyor yatın uyuyun 😊
    Hocam biraz girip ilkay alpgiray izleyin