gece gece biraz güldüm. bazen bizde de oluyor. özellikle geceleri evde yalnızken aynaya pek bakamıyorum

ama her zaman korkunun üzerine gitmek iyidir. hep bilinçaltına yerleştirdiğimiz korkulardan dolayı oluyor. üzerine gidince anlıyoruz ki başka bir şeyler sebep oluyor. geçenlerde de memlekette bir arkadaş hep bahsedip durdu şu aralar hep aklıma geliyor. bizim eski köyde görenlerin olduğu söyleniyor. o da çok meraklı tabi. o köye giden yoldan her geçişimizde gece gidelim deyip durdu :d tabi o cesaret olduğunu sanmıyorum da. gündüz uğrayabildik sadece