• 31-07-2021, 10:25:18
    #19
    sen yine iyisin bizim evde dolaşan 3. bir kişi var bir türlü denk gelemedik ah bi denk gelsek
  • 31-07-2021, 10:28:25
    #20
    iyi güldüm hocam, geçmiş olsun...
  • 31-07-2021, 10:43:46
    #21
    Bende şu paranoya'dan kurtulamayacağım herhalde yıllardır böyle hissediyorum.

    https://www.youtube.com/watch?v=XgRyaxpLKXU
  • 31-07-2021, 10:50:02
    #22
    OguzhanLevent adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sen yine iyisin bizim evde dolaşan 3. bir kişi var bir türlü denk gelemedik ah bi denk gelsek
    aman hocam
    merak ettim bu kanıya nasıl vardınız?
  • 31-07-2021, 10:50:24
    #23
    siirvehikaye adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iyi güldüm hocam, geçmiş olsun...
    teşekkürler hocam
  • 31-07-2021, 12:30:34
    #24
    Demek hırsız girse hiç zorlanmaz
  • 31-07-2021, 13:11:56
    #25
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Demek hırsız girse hiç zorlanmaz
    Hırsız girse he senmiydin deyip evdeki bilgisayar, telefon cüzdan hepsinin yerini gösterir kapıdan uğurlarım
  • 02-08-2021, 10:05:01
    #26
    Çok fazla gülme emojisi var konuda hocam
  • 02-08-2021, 10:10:42
    #27
    bu tip şeyler ile uğraşmayın eskilerden insanları dinden ve yolundan saptırmak için çok görünür ve uğraşılır idi. Şu anda İNSANLAR şeytan ve cinden daha çok kötülük yaptıkları için sadece izlemektedirler çek BESMELENİ rahatına bak.