OguzhanLevent adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sen yine iyisin bizim evde dolaşan 3. bir kişi var bir türlü denk gelemedik ah bi denk gelsek
aman hocam
merak ettim bu kanıya nasıl vardınız?