sadecemfk adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
R10 satılsa ne kadar eder?
44
●1.717
- 15-07-2021, 02:58:53Perşembe günü ?Aviosya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Biraz enterasan bir soruydu fakat hayır içmedim. Aram o kadar iyi değildir en fazla koyu bir sohbet yada mangal yaparsak ayda yılda bir orada..
Demek istediğimi keşke dolu dolu yazıp zamanımı versem , fakat özgür düşüncemdir.
Siz istediğinizi düşünüp yazabilirsiniz.
Dip not ; Maxi geyik kapandığında bu mesajı konu olarak açacağım nasipse.
İyi forumlar - 15-07-2021, 04:49:36Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.100.0000.000 tl param olsa almazdım!AYJANS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
400.000 tl'den 250 daire alır 2000 tl'den kiraya verir, aylık 500.000 tl gelirim olurdu.
kiralardan gelen parayla da en az 2 ayda bir daire alır, bu daireleri kiraya verir paraya para katardım
Hem daire fiyatları da yükseliyor
- 15-07-2021, 06:53:03Forumda en çok beklediğim özellik istenilen kategorileri görmeme. Bu sayede ticaret ve yardım kategorileri dışında herşeyi kapatıp engelleyeceğim.
- 15-07-2021, 10:49:02Onu bunu bilmemde. R10da adsense reklamlarını açsalar 1 günde sağlam kazanır sanki.
- 17-07-2021, 18:37:15Bu konunun sayfasına geçen gün ulaşılmıyordu kaldırılmış yada silinmişti sanırım. Şuan geri gelmiş görünüyor. Yedek gerimi yüklendi aceba?? Konumu gizlenip aktif edildi??
- 17-07-2021, 18:41:20merhaba,onlinecihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
konu sahibi olarak ben de çok şaşırdım. Report'tan mesaj geldi konunuz silinmiştir daha önceki açılan konulardan devam ediniz diye. Sonra bugün konuyu tekrar gündemde gördüm. Bir şeyler dönüyor arkada ama bilmiyorum artık.