• 15-07-2021, 02:51:18
    #37
    sadecemfk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @mertzcn;

    Yakında maxi geyiği bu ve bunun gibi muhabbetler olmasın diye kapatacaklarını düşünüyorum demek istedim kısaca..

    Sebebine gelirsek ;

    Orası uzun neyse bu kadar yeter..
    Hocam içtinizmi
  • 15-07-2021, 02:58:53
    #38
    Aviosya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam içtinizmi
    Perşembe günü ?

    Biraz enterasan bir soruydu fakat hayır içmedim. Aram o kadar iyi değildir en fazla koyu bir sohbet yada mangal yaparsak ayda yılda bir orada..

    Demek istediğimi keşke dolu dolu yazıp zamanımı versem , fakat özgür düşüncemdir.

    Siz istediğinizi düşünüp yazabilirsiniz.

    Dip not ; Maxi geyik kapandığında bu mesajı konu olarak açacağım nasipse.

    İyi forumlar
  • 15-07-2021, 04:49:36
    #39
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    AYJANS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Rahat 100.000.000 TL eder. Fakat daha fazlasını verseler bile satmazlar.
    100.0000.000 tl param olsa almazdım!

    400.000 tl'den 250 daire alır 2000 tl'den kiraya verir, aylık 500.000 tl gelirim olurdu.
    kiralardan gelen parayla da en az 2 ayda bir daire alır, bu daireleri kiraya verir paraya para katardım

    Hem daire fiyatları da yükseliyor
  • 15-07-2021, 06:53:03
    #40
    Forumda en çok beklediğim özellik istenilen kategorileri görmeme. Bu sayede ticaret ve yardım kategorileri dışında herşeyi kapatıp engelleyeceğim.
  • 15-07-2021, 08:34:35
    #41
    Slm yorumları okumaya geldim
  • 15-07-2021, 10:03:35
    #42
    30 milyon tl
  • 15-07-2021, 10:49:02
    #43
    Onu bunu bilmemde. R10’da adsense reklamlarını açsalar 1 günde sağlam kazanır sanki.
  • 17-07-2021, 18:37:15
    #44
    Bu konunun sayfasına geçen gün ulaşılmıyordu kaldırılmış yada silinmişti sanırım. Şuan geri gelmiş görünüyor. Yedek gerimi yüklendi aceba?? Konumu gizlenip aktif edildi??
  • 17-07-2021, 18:41:20
    #45
    onlinecihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu konunun sayfasına geçen gün ulaşılmıyordu kaldırılmış yada silinmişti sanırım. Şuan geri gelmiş görünüyor. Yedek gerimi yüklendi aceba?? Konumu gizlenip aktif edildi??
    merhaba,

    konu sahibi olarak ben de çok şaşırdım. Report'tan mesaj geldi konunuz silinmiştir daha önceki açılan konulardan devam ediniz diye. Sonra bugün konuyu tekrar gündemde gördüm. Bir şeyler dönüyor arkada ama bilmiyorum artık.