• 15-07-2021, 00:51:34
    #10
    var bi 10m si
  • 15-07-2021, 00:54:24
    #11
    min 10.000.000 ₺
  • 15-07-2021, 00:54:36
    #12
    @mertzcn;

    Yakında maxi geyiği bu ve bunun gibi muhabbetler olmasın diye kapatacaklarını düşünüyorum demek istedim kısaca..

    Sebebine gelirsek ;

    Orası uzun neyse bu kadar yeter..
  • 15-07-2021, 00:57:43
    #13
    Yeni site düşünmek lazım 😊
  • 15-07-2021, 00:57:55
    #14
    Forum satılsa Coşkun abi giderse bende gitmem abi valla ekmek teknesi ne yaparsın
  • 15-07-2021, 00:58:22
    #15
    R10 mu? Ne kadar mı eder? Kaç para mı? Para falan etmez kim ne yapsın r10u alıp.. alıpta başlarına dert mi alsınlar o kadar insanla uğraşmak için.
  • 15-07-2021, 00:58:46
    #16
    Ciddi alıcıyım, detaylı pm lütfen
  • 15-07-2021, 00:59:22
    #17
    Ne kadar eder yani kim daha çok verirse ona satardım. Açık artırma usulü
  • 15-07-2021, 01:00:57
    #18
    Platin üye
    6m dolar teklif edildiğini duymuştum