• 15-07-2021, 01:17:15
    #28
    YaBuZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    510.000₺ veriyorum (ciddi teklif)
    520K son teklifimdir devam etmeyeceğim alintilamayin lutfen
  • 15-07-2021, 01:18:09
    #29
    YaBuZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    510.000₺ veriyorum (ciddi teklif)
    750.000 TL direk veririm hocam.
    Fiyatını tam bilmiyorum fakat 4-5M civarındadır diye düşünüyorum.
  • 15-07-2021, 01:22:04
    #30
    Üyeliği durduruldu
    Rahat 100.000.000 TL eder. Fakat daha fazlasını verseler bile satmazlar.
  • 15-07-2021, 01:32:00
    #31
    yorumlar çok iyi yalnız
  • 15-07-2021, 01:37:19
    #32
    Herkes alma çabasında bi bizde para yok galiba
  • 15-07-2021, 01:42:52
    #33
    Bu site bugünlere gelebilmek için neler gördü neler.. Bundan 10 yıl evelini çoğunuz hatırlamaz ne insanlar geldi geçti..

    Manevi olarak değeri bayağı yüksek olan bu forumun alayco yorumlarda yok 10 kuruş eder yok 100tl ye işi bitiririm gibi alaycı yorumlarıda görmek gerçekten üzücü..

    Çoğu kardeşimizin abimizin maddi olarak geçim kaynağı burası..

    Maddiyatın dışında bugün benim ben diyen webmasterlerin tr deki en büyük site kurucuların yolu muhakkak bu forumdan geçen birşeyler öğrenip uygulamasına faydası dokunan bir siteden bahsediyorsunuz..

    Bırakın üç eder beş ederi böyle r10 gibi bir bilgi deposu hazine varken elinizin altında, kendinizi alanımda daha nasıl geliştirebilirim nasıl daha iyi bir seviyeye getirebilirim diye onu değerlendirin..
  • 15-07-2021, 02:00:40
    #34
    750 milyor milyon 😁
    O değilde aklıma şey geldi ; youtube da bir video vardı ; kim bu villayı alan yazdığınızda çıkıyor. Mutlaka izlemenizi öneririm, canı sıkılan arkadaşlarıma izletip eğlendiğim bir video. Küfürlü olduğu için link atamıyorum 😁
  • 15-07-2021, 02:21:40
    #35
    Üyeliği durduruldu
    çok fazla saldırı yiyor
    adsense eklesem ödemeyi alamadan hesap patlat
    domain de anlamsız
    hosting masrafı da yüksek
    alırsam elimde paylar
    en iyisi böyle devam etsin 😃
  • 15-07-2021, 02:39:25
    #36
    onlinecihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu site bugünlere gelebilmek için neler gördü neler.. Bundan 10 yıl evelini çoğunuz hatırlamaz ne insanlar geldi geçti..

    Manevi olarak değeri bayağı yüksek olan bu forumun alayco yorumlarda yok 10 kuruş eder yok 100tl ye işi bitiririm gibi alaycı yorumlarıda görmek gerçekten üzücü..

    Çoğu kardeşimizin abimizin maddi olarak geçim kaynağı burası..

    Maddiyatın dışında bugün benim ben diyen webmasterlerin tr deki en büyük site kurucuların yolu muhakkak bu forumdan geçen birşeyler öğrenip uygulamasına faydası dokunan bir siteden bahsediyorsunuz..

    Bırakın üç eder beş ederi böyle r10 gibi bir bilgi deposu hazine varken elinizin altında, kendinizi alanımda daha nasıl geliştirebilirim nasıl daha iyi bir seviyeye getirebilirim diye onu değerlendirin..
    Hocam bence çok da takılmayın bunu yazanların büyük kısmı 18 yaş altı ya da henüz geçmiş arkadaşlar yani bizler foruma üye olduğumuzda 5 - 6 yaşlarındaydı haliyle forumu gökten zembille bu halde indi sanmaları normal. Bırakın gülüp geçin.