Aviosya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam içtinizmi
Perşembe günü ?

Biraz enterasan bir soruydu fakat hayır içmedim. Aram o kadar iyi değildir en fazla koyu bir sohbet yada mangal yaparsak ayda yılda bir orada..

Demek istediğimi keşke dolu dolu yazıp zamanımı versem , fakat özgür düşüncemdir.

Siz istediğinizi düşünüp yazabilirsiniz.

Dip not ; Maxi geyik kapandığında bu mesajı konu olarak açacağım nasipse.

İyi forumlar