Perşembe günü ?
Biraz enterasan bir soruydu fakat hayır içmedim. Aram o kadar iyi değildir en fazla koyu bir sohbet yada mangal yaparsak ayda yılda bir orada..
Demek istediğimi keşke dolu dolu yazıp zamanımı versem , fakat özgür düşüncemdir.
Siz istediğinizi düşünüp yazabilirsiniz.
Dip not ; Maxi geyik kapandığında bu mesajı konu olarak açacağım nasipse.
İyi forumlar