R10 Çorap Satsa Nasıl Olur? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
R10 Çorap Satsa Nasıl Olur?
30
●
938
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
R10 Çorap Satsa Nasıl Olur?
1
2
3
4
27-06-2021, 00:11:47
#10
Misafir
noktayı unutmuşsunuz her şeyi sana yazdım her şeye seni yazdım
premiumdizayn
bunu beğendi.
1 kişi
bunu beğendi.
27-06-2021, 00:12:07
#11
huseyinkotan
Çok iyi olmuş
27-06-2021, 00:12:25
#12
premiumdizayn
Kurumsal Üye
ryildirim1071 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Gerçekten R10 Store olsa güzel olur sitede. Rokitolu tişörtler, sweatlar, şapkalar vs. bence baya güzel olur.
Harika olur bence de
esrefyasa adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
gel ablam gel webmaster çorapları bunlarr, bir diğer tekini daha elın maska sattım geçen gel ablam gell
dogantuysuz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
süper olmuş, eline sağlık.
Teşekkür ederim
27-06-2021, 00:12:37
#13
bakis
yusufefe adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Elimdeki R10 (.) Market domaini ile çok uyumlu alıp satış yapası geliyor insanın
@
Coşkun Çetin
; izin verirse çalışmalara başlayalım
27-06-2021, 00:12:41
#14
Kadir
Güzel olmuş. Coşkun hocamın müsadesi olursa ileriki zamanlarda, rokito tasarımlı çorap üretip çekilişle birkaç kişiye hediye ederiz.
27-06-2021, 00:14:20
#15
ademakcan
R10 market açılsın,rokito r10 emojili sweat kupa bardak vs tarzı ürünler satılsın. Çok çok iyi olur. Baya da talep görür.
27-06-2021, 00:14:43
#16
premiumdizayn
Kurumsal Üye
KadiRReis adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Güzel olmuş. Coşkun hocamın müsadesi olursa ileriki zamanlarda, rokito tasarımlı çorap üretip çekilişle birkaç kişiye hediye ederiz.
Harika olur bence de
bakis adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
@
Coşkun Çetin
; izin verirse çalışmalara başlayalım
Aramızda baskı yapacak olan varsa bir örnek basarız
27-06-2021, 00:15:03
#17
ByHickimse
R10'u ayaklar altına alacaksınız yapmayın.
27-06-2021, 00:18:09
#18
dogantuysuz
ByHicKimse adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
R10'u ayaklar altına alacaksınız yapmayın.
r10 ayağa düştü
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler