• 27-06-2021, 00:11:47
    #10
    noktayı unutmuşsunuz her şeyi sana yazdım her şeye seni yazdım
    • premiumdizayn
    premiumdizayn bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 27-06-2021, 00:12:07
    #11
    Çok iyi olmuş
  • 27-06-2021, 00:12:25
    #12
    Kurumsal Üye
    ryildirim1071 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gerçekten R10 Store olsa güzel olur sitede. Rokitolu tişörtler, sweatlar, şapkalar vs. bence baya güzel olur.
    Harika olur bence de

    esrefyasa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gel ablam gel webmaster çorapları bunlarr, bir diğer tekini daha elın maska sattım geçen gel ablam gell

    dogantuysuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    süper olmuş, eline sağlık.
    Teşekkür ederim
  • 27-06-2021, 00:12:37
    #13
    yusufefe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Elimdeki R10 (.) Market domaini ile çok uyumlu alıp satış yapası geliyor insanın
    @Coşkun Çetin; izin verirse çalışmalara başlayalım
  • 27-06-2021, 00:12:41
    #14
    Güzel olmuş. Coşkun hocamın müsadesi olursa ileriki zamanlarda, rokito tasarımlı çorap üretip çekilişle birkaç kişiye hediye ederiz.
  • 27-06-2021, 00:14:20
    #15
    R10 market açılsın,rokito r10 emojili sweat kupa bardak vs tarzı ürünler satılsın. Çok çok iyi olur. Baya da talep görür.
  • 27-06-2021, 00:14:43
    #16
    Kurumsal Üye
    KadiRReis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel olmuş. Coşkun hocamın müsadesi olursa ileriki zamanlarda, rokito tasarımlı çorap üretip çekilişle birkaç kişiye hediye ederiz.
    Harika olur bence de

    bakis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @Coşkun Çetin; izin verirse çalışmalara başlayalım
    Aramızda baskı yapacak olan varsa bir örnek basarız
  • 27-06-2021, 00:15:03
    #17
    R10'u ayaklar altına alacaksınız yapmayın.
  • 27-06-2021, 00:18:09
    #18
    ByHicKimse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    R10'u ayaklar altına alacaksınız yapmayın.
    r10 ayağa düştü