• 27-06-2021, 01:08:47
    #28
    peki aklımda tek bir soru, bunu giyince kodları hatasız yazabiliyor muyuz?
  • 27-06-2021, 01:24:18
    #29
    kadiralpargu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizin için Miraç Hocam
    Bu pek olmamış. Rokitoyu sadece 1 yere koymalı, sade ve şık durması için. Yoksa palyaço çorabına dönüyor. Tişört, şapka, eldiven, atkı/kaskol, çorap vb güzel fikirler. Ama Nike gibi, Adidas gibi mesela logo/simge tek bir tane olmalı, gerisi sade olmalı gibi.
  • 27-06-2021, 02:55:56
    #30
    Elinize sağlık hocam çok güzel olmuş
  • 27-06-2021, 11:56:54
    #31
    R10 içlik olsa alabilirdim.