R10 Çorap Satsa Nasıl Olur?
30
●938
- 27-06-2021, 01:08:47peki aklımda tek bir soru, bunu giyince kodları hatasız yazabiliyor muyuz?
- 27-06-2021, 01:24:18Bu pek olmamış. Rokitoyu sadece 1 yere koymalı, sade ve şık durması için. Yoksa palyaço çorabına dönüyor. Tişört, şapka, eldiven, atkı/kaskol, çorap vb güzel fikirler. Ama Nike gibi, Adidas gibi mesela logo/simge tek bir tane olmalı, gerisi sade olmalı gibi.kadiralpargu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
