• 27-06-2021, 00:18:31
    #19
    Kurumsal Üye
    ByHicKimse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    R10'u ayaklar altına alacaksınız yapmayın.
    Çanta, şapka, bardak ve benzeri yerlere basılması için de tasarlayabilirim. Örnek olması açısından paylaştım. Nasıl olur diye...
  • 27-06-2021, 00:24:34
    #20
    ademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    R10 market açılsın,rokito r10 emojili sweat kupa bardak vs tarzı ürünler satılsın. Çok çok iyi olur. Baya da talep görür.
    Domaini birisi benden alsa da açsa keşke hocam
  • 27-06-2021, 00:29:49
    #21
    Kurumsal Üye
    ademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    R10 market açılsın,rokito r10 emojili sweat kupa bardak vs tarzı ürünler satılsın. Çok çok iyi olur. Baya da talep görür.
    ByHicKimse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    R10'u ayaklar altına alacaksınız yapmayın.
    Bardak da olabilir

    dogantuysuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    r10 ayağa düştü
  • 27-06-2021, 00:38:08
    #22
    kadiralpargu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bardak da olabilir


    Çorapta güzel hocam konu maxigeyik olduğu için ayaklar altına düşecek dedim, hepsi birbirinden güzel.
  • 27-06-2021, 00:38:24
    #23
    Üyeliği durduruldu
    hocam hava bugun 46 derece gömdü oturduğum yerden 5 kilo vermişimdir bence r10 vantilatör falan çıkartalım
  • 27-06-2021, 00:38:30
    #24
    Platin üye
    Hocam çorabı görünce benim de aklıma bu geldi.
  • 27-06-2021, 00:41:54
    #25
    Çok şık duruyor elinize saÄŸlık almak isterim 😂 eÄŸer yapan var ise
  • 27-06-2021, 00:49:17
    #26
    Kurumsal Üye
    ryildirim1071 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam çorabı görünce benim de aklıma bu geldi.
    Bu nasıl olmuş ?
  • 27-06-2021, 00:53:36
    #27
    kadiralpargu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu nasıl olmuş ?
    Aleyküm selam.