ryildirim1071 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gerçekten R10 Store olsa güzel olur sitede. Rokitolu tişörtler, sweatlar, şapkalar vs. bence baya güzel olur.
Harika olur bence de

esrefyasa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
gel ablam gel webmaster çorapları bunlarr, bir diğer tekini daha elın maska sattım geçen gel ablam gell

dogantuysuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
süper olmuş, eline sağlık.
Teşekkür ederim