• 07-04-2021, 02:28:27
    #1
    G⭐L⭐T⭐S⭐R⭐Y
    birkaç aydır biliyorsunuz ki, Bitcoin & alt koin'ler aşırı revaçta olup çok alım yaparak günden güne değer kazanıyor ve şaşırdığım konu Türkiye avrupa da en çok kripto para transferi ve alımında 1. sırada yer almış bulunmakta tamam buraya kadar her şey güzel de bizim canım memleketimin insanlarına bakınca abi kulaktan duyma mantığı ile yatırım yapmak istiyor ama bir de bakıyorum ki aldığı koin hop yüksek almış! şimdi tamam artık zenginim borsadan anlıyorum al sat yaparak kazanırım kafam rahat. Yanlış

    2019 yılında forumda bir çekilişe katılmıştım, teknik yatırım ve analiz üzerine kursu kazanan kişi ben oldum ve 1 sene sonra anca başlayabildim.kendimce geçen sene birşeyler öğrendim sizce borsaya girmek isteyen kişilerin psikoloji, grafik yorumlama, informasyon, indikatör vb. bir çok şeyi elden geçirip kazanmak istemesi gerekmiyor mu Yanlışmıyım!
  • 07-04-2021, 02:29:55
    #2
    Komşum kazandı ama ben daha çok kazancam


    https://youtu.be/otohjMymyYE
  • 07-04-2021, 02:31:56
    #3
    Hocam Millet Saadet Zincirinin Bir Parçası Olmak İstiyor Borsayı Bilmeden Coin Alsa Nolcak Hepsi Bitcoin Gibi 10 Sene Sonra Milyarder Yapmıyor Ama Çiftlikcoin Çıksa Tonca Alacak Adam Var Biz İşimize Bakalım Bu Arada Doğru Konuşuyorsun Hocam Katılıyorum
  • 07-04-2021, 02:35:36
    #4
    50 bine hiç bir şey alınamadığı için sinirlendim gittim bttye çaktım. bir arkadaş tavsiye etmişti. kendi chilizden köşe olmuş. gaza geldim o gece girdim 50 bin bastım daha 10 gün olmadı 150 bini geçti. sonra düştü biraz sallanıyor 120lerd. çekmedim. o kadar çalışıp biriktirdiğimiz para 1 haftada cebe girince acayip sinir oldum. ytd.

    ek: hiç eğitim direnç destek vs uğraşmadım yani anlamam zaten. anlayanda kazanamıyor, yorum yapıyor. piyasa manipülatif zaten. her spekülasyona geliyor.
  • 07-04-2021, 02:37:35
    #5
    Gerekmiyor.
    Kaybetmeden neyin ne olduğunu insan anlamaz. Yatırdığın 10 bin lira 100 liraya dönerse döktüğün soğuk ter aklını başına getirir.
  • 07-04-2021, 02:38:19
    #6
    G⭐L⭐T⭐S⭐R⭐Y
    redstiff adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam Millet Saadet Zincirinin Bir Parçası Olmak İstiyor Borsayı Bilmeden Coin Alsa Nolcak Hepsi Bitcoin Gibi 10 Sene Sonra Milyarder Yapmıyor Ama Çiftlikcoin Çıksa Tonca Alacak Adam Var Biz İşimize Bakalım Bu Arada Doğru Konuşuyorsun Hocam Katılıyorum
    bitcoin zaten merkeziyetsiz bir işleyiş yapıyor. ama diğer alt koinler mesela arz talep yapıp satışa bir giriyor miss kazanç geliyor eyvallah. ama boğa sezonu açıldığı için piyasayı manipüle edip silkeliyorlar insanları. bunlar onu yapana kadar alttan bir paralar dönüyor hesaplanmaz bile.
  • 07-04-2021, 02:39:50
    #7
    G⭐L⭐T⭐S⭐R⭐Y
    Pan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    50 bine hiç bir şey alınamadığı için sinirlendim gittim bttye çaktım. bir arkadaş tavsiye etmişti. kendi chilizden köşe olmuş. gaza geldim o gece girdim 50 bin bastım daha 10 gün olmadı 150 bini geçti. sonra düştü biraz sallanıyor 120lerd. çekmedim. o kadar çalışıp biriktirdiğimiz para 1 haftada cebe girince acayip sinir oldum. ytd.

    ek: hiç eğitim direnç destek vs uğraşmadım yani anlamam zaten. anlayanda kazanamıyor, yorum yapıyor. piyasa manipülatif zaten. her spekülasyona geliyor.
    bir üstte de yazdım hocam piyasayı manipüle eden boğa ve ondan sonra abisi balina onunda amcası kambur balina geliyor piyasa ellerinde.
  • 07-04-2021, 02:45:36
    #8
    talep gösteren ülkeler zaten ekonomide tampon kalmış ülkeler oldu bu piyasaya (nijerya, türkiye, peru vs). coini en az kullanan ülkelerden biri japonya. şaka gibi değil mi. doğduğu yerde yüzüne bakmıyorlar.
    bizim halk komple geçti coine. en az 20 arkadaşım var coin cüzdanı olan. tlden ve gelecekten umut azaldıkça çözümü başka yerde arıyoruz.

    herkes bi çıkış bileti alma derdinde olunca normal bu sonuçlar. bence gayet çabuk öğrendik. ülke ekonomisini sağlam kriptocu gençlerle kurtarabiliriz belki. hedef 1 milyon kriptocu
  • 07-04-2021, 02:52:31
    #9
    G⭐L⭐T⭐S⭐R⭐Y
    Pan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    talep gösteren ülkeler zaten ekonomide tampon kalmış ülkeler oldu bu piyasaya (nijerya, türkiye, peru vs). coini en az kullanan ülkelerden biri japonya. şaka gibi değil mi. doğduğu yerde yüzüne bakmıyorlar.
    bizim halk komple geçti coine. en az 20 arkadaşım var coin cüzdanı olan. tlden ve gelecekten umut azaldıkça çözümü başka yerde arıyoruz.

    herkes bi çıkış bileti alma derdinde olunca normal bu sonuçlar. bence gayet çabuk öğrendik. ülke ekonomisini sağlam kriptocu gençlerle kurtarabiliriz belki. hedef 1 milyon kriptocu

    Hocam Nijerya hariç diyelim, en çok Nijerya’da yaygın, takip ettiğim bir BTC cüzdanı vardı bulursam pm atarım içinde ki BTC oranını görseniz sayılmıyor.