50 bine hiç bir şey alınamadığı için sinirlendim gittim bttye çaktım. bir arkadaş tavsiye etmişti. kendi chilizden köşe olmuş. gaza geldim o gece girdim 50 bin bastım daha 10 gün olmadı 150 bini geçti. sonra düştü biraz sallanıyor 120lerd. çekmedim. o kadar çalışıp biriktirdiğimiz para 1 haftada cebe girince acayip sinir oldum. ytd.
ek: hiç eğitim direnç destek vs uğraşmadım yani anlamam zaten. anlayanda kazanamıyor, yorum yapıyor. piyasa manipülatif zaten. her spekülasyona geliyor.