Pan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
50 bine hiç bir şey alınamadığı için sinirlendim gittim bttye çaktım. bir arkadaş tavsiye etmişti. kendi chilizden köşe olmuş. gaza geldim o gece girdim 50 bin bastım daha 10 gün olmadı 150 bini geçti. sonra düştü biraz sallanıyor 120lerd. çekmedim. o kadar çalışıp biriktirdiğimiz para 1 haftada cebe girince acayip sinir oldum. ytd.

ek: hiç eğitim direnç destek vs uğraşmadım yani anlamam zaten. anlayanda kazanamıyor, yorum yapıyor. piyasa manipülatif zaten. her spekülasyona geliyor.
bir üstte de yazdım hocam piyasayı manipüle eden boğa ve ondan sonra abisi balina onunda amcası kambur balina geliyor piyasa ellerinde.