birkaç aydır biliyorsunuz ki, Bitcoin & alt koin'ler aşırı revaçta olup çok alım yaparak günden güne değer kazanıyor ve şaşırdığım konu Türkiye avrupa da en çok kripto para transferi ve alımında 1. sırada yer almış bulunmakta tamam buraya kadar her şey güzel de bizim canım memleketimin insanlarına bakınca abi kulaktan duyma mantığı ile yatırım yapmak istiyor ama bir de bakıyorum ki aldığı koin hop yüksek almış! şimdi tamam artık zenginim borsadan anlıyorum al sat yaparak kazanırım kafam rahat. Yanlış

2019 yılında forumda bir çekilişe katılmıştım, teknik yatırım ve analiz üzerine kursu kazanan kişi ben oldum ve 1 sene sonra anca başlayabildim.kendimce geçen sene birşeyler öğrendim sizce borsaya girmek isteyen kişilerin psikoloji, grafik yorumlama, informasyon, indikatör vb. bir çok şeyi elden geçirip kazanmak istemesi gerekmiyor mu Yanlışmıyım!