r10.net mesaj ve rep top 10 :)
23
●761
- 09-12-2008, 17:23:56Valla KoS Silverlar gözükse durum çok farklı olur.KoS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Adam 30.000 den sonra üye olmuş senden benden fazla mesajı var ne ara yazdın onu
Ben eski bir üyeyim gerçi sana bakılırsa bende buranın yenilerindenim ancak ilk geldiğim zamanlarda sanki daha bir iyiydi.
Sizin zamanlarınızı düşünemiyorum bile
Arıyorsunuzdur kuşkusuz..
Yani yeni arkadaşlar pek az yazmayı tercih etmiyor aslında
Silverlar listede gözükmüyor diye böyle. - 09-12-2008, 20:23:57Üyeliği durdurulduBende diyorum neden ben yokumbeyzade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-12-2008, 20:38:33Üyeliği durdurulduSilverlar listede olmadığı gibi bazı istekleride yerine getirilmiyor
bizler kendi paylaşım yerimiz olan silver bölümünde konu açılması isteğine rağmen tınlanmıyoruz
Silverlar=tınlanmayan üyeler - 10-12-2008, 09:47:25Üyeliği durduruldu326. sıradayım
valla repte 1. değilde sonuncu dikkatimi çekti
https://www.r10.net/dedicated-co-loca....html#post3948 Junaxxi nasıl banlanmadan bu kadar - yemiş ilginç

Arıyorsunuzdur kuşkusuz..