• 09-12-2008, 17:09:10
    #10
    2 listeye de raslantı şeklinde girmişim. Toplam mesajlarımın %80 bölümü 2005-2006 da atmışım yine ilk 100 de kalmışım yeni gelenler demek az yazmayı tercih ediyor bizim şimdi yaptığımız gibi
  • 09-12-2008, 17:23:56
    #11
    KoS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 listeye de raslantı şeklinde girmişim. Toplam mesajlarımın %80 bölümü 2005-2006 da atmışım yine ilk 100 de kalmışım yeni gelenler demek az yazmayı tercih ediyor bizim şimdi yaptığımız gibi
    Valla KoS Silverlar gözükse durum çok farklı olur.
    Adam 30.000 den sonra üye olmuş senden benden fazla mesajı var ne ara yazdın onu
    Ben eski bir üyeyim gerçi sana bakılırsa bende buranın yenilerindenim ancak ilk geldiğim zamanlarda sanki daha bir iyiydi.
    Sizin zamanlarınızı düşünemiyorum bile Arıyorsunuzdur kuşkusuz..
    Yani yeni arkadaşlar pek az yazmayı tercih etmiyor aslında
    Silverlar listede gözükmüyor diye böyle.
  • 09-12-2008, 20:23:57
    #12
    Üyeliği durduruldu
    beyzade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Silverlar haklı. Silver üyeler üye listesinde görünmüyor. Radmin'e söyleyin bi el atsın.
    Bende diyorum neden ben yokum
  • 09-12-2008, 20:38:33
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Silverlar listede olmadığı gibi bazı istekleride yerine getirilmiyor bizler kendi paylaşım yerimiz olan silver bölümünde konu açılması isteğine rağmen tınlanmıyoruz
    Silverlar=tınlanmayan üyeler
  • 10-12-2008, 01:20:34
    #14
    Paylaşımcı üyeleri dışlamışlar listeden
  • 10-12-2008, 09:41:48
    #15
    Ben de rep sıralamasında neden yokum diyorum
  • 10-12-2008, 09:47:25
    #16
    Üyeliği durduruldu
    326. sıradayım valla repte 1. değilde sonuncu dikkatimi çekti https://www.r10.net/dedicated-co-loca....html#post3948 Junaxxi nasıl banlanmadan bu kadar - yemiş ilginç
  • 10-12-2008, 14:56:50
    #17
    Kayboldum

    Edit: Oley parayla listeye giremiyoruz
  • 10-12-2008, 15:06:21
    #18
    Üyeliği durduruldu
    En Çok Mesajda 203. yüm