Konu
r10.net mesaj ve rep top 10 :)
09-12-2008, 17:09:10
#10
KoS
2 listeye de raslantı şeklinde girmişim. Toplam mesajlarımın %80 bölümü 2005-2006 da atmışım yine ilk 100 de kalmışım yeni gelenler demek az yazmayı tercih ediyor bizim şimdi yaptığımız gibi