Host Europe Dedicated
29
●4.137
- 16-07-2005, 04:33:07Üyeliği durdurulduBende en baştan ilkerden alacaktım sunucuyu ama php form gönderimlerinde echo ile okutmalarda echo ları okumuyor, ve chat bölümü olan sitelerinde (nickinizi girip bağlana tıklayın felan
) şeklindeki formlarınız çalışmıyor, sadece plesk pane lveriyorlardı (yanlışda hatırlıyabilirim) , vede küçük bir saldırıyla İlker'in kendi sitesini bile kapamıştık zamanında... Tam direkten döndük yani... Artı İlker şu durum dikkatimi çekti önceden orada çalışan bir insan olarak yazıyordun, ama şu anda sanki orayı tanıyorda tavsiye ediyormuşsun gibi yazıyorsun... Değişen ne oldu ? Sedo ya geçicem felan diyordun, yoksa o yüzden mi böyle konusuyorsun, diğer yerle alaka kesme felan :P
- 16-07-2005, 11:04:36Üyeliği durdurulduarkadaslar konu " türk webmasterları" olayı değil ki
adamkalmış "Türkler terbiyesizdir " yazmış.
kendisi Yunanmı? İlker İvanov?
yoksa konu hile filan değil anladınızmı ?
bu hassas dönemde zaten sinirler tepede. AB kıskacına girmiş bir ülkeyiz. birde böyle laflar duyunca hepten tansiyon yükseliyor. Yoksa sedo medo olayı değil konu.bu böyle bilinsin lütfen.
Kardeşim burası internet. Hile yapacak tabi adam. önlemini alırsın büzük yiyorsa
ama kalkıp Türklere hakaret edersen, asalarlar seni tavana yumurtalıklarından. tamamı ilker ivanov
hadi bakim sen uza şöyle usulca. Ed amcaya söyle şarabı fazla kaçırmasın. bak yanında çalışanlara gaz veriyor lavuk
- 18-07-2005, 10:39:25MisafirArkadaş,
Her zaman türkleri kötülüyorlar ama başta TÜRKLER ondan dolayı her zaman proplem çıkıyor... Her tartışmada türkler böyle şöyle diyorlar her devlette çıkar böyle Arkadaş hile yapma demiyoruz yap adam gibide çıkmış söylemişsin helali hoş olsun, senin ihtiyacın olmasa heralde sende böyle bir hile yapmassın... Yalnız anlamadığım konu bu ilker denen adama neden bukadar kızıyorsunuz ?
) şeklindeki formlarınız çalışmıyor, sadece plesk pane lveriyorlardı (yanlışda hatırlıyabilirim) , vede küçük bir saldırıyla İlker'in kendi sitesini bile kapamıştık zamanında... Tam direkten döndük yani... Artı İlker şu durum dikkatimi çekti önceden orada çalışan bir insan olarak yazıyordun, ama şu anda sanki orayı tanıyorda tavsiye ediyormuşsun gibi yazıyorsun... Değişen ne oldu ? Sedo ya geçicem felan diyordun, yoksa o yüzden mi böyle konusuyorsun, diğer yerle alaka kesme felan :P