arkadaslar konu " türk webmasterları" olayı değil ki
adamkalmış "Türkler terbiyesizdir " yazmış.
kendisi Yunanmı? İlker İvanov?

yoksa konu hile filan değil anladınızmı ?
bu hassas dönemde zaten sinirler tepede. AB kıskacına girmiş bir ülkeyiz. birde böyle laflar duyunca hepten tansiyon yükseliyor. Yoksa sedo medo olayı değil konu.bu böyle bilinsin lütfen.
Kardeşim burası internet. Hile yapacak tabi adam. önlemini alırsın büzük yiyorsa

ama kalkıp Türklere hakaret edersen, asalarlar seni tavana yumurtalıklarından. tamamı ilker ivanov

hadi bakim sen uza şöyle usulca. Ed amcaya söyle şarabı fazla kaçırmasın. bak yanında çalışanlara gaz veriyor lavuk