Arkadaş,
Her zaman türkleri kötülüyorlar ama başta TÜRKLER ondan dolayı her zaman proplem çıkıyor... Her tartışmada türkler böyle şöyle diyorlar her devlette çıkar böyle Arkadaş hile yapma demiyoruz yap adam gibide çıkmış söylemişsin helali hoş olsun, senin ihtiyacın olmasa heralde sende böyle bir hile yapmassın... Yalnız anlamadığım konu bu ilker denen adama neden bukadar kızıyorsunuz ?