Bende en baştan ilkerden alacaktım sunucuyu ama php form gönderimlerinde echo ile okutmalarda echo ları okumuyor, ve chat bölümü olan sitelerinde (nickinizi girip bağlana tıklayın felan ) şeklindeki formlarınız çalışmıyor, sadece plesk pane lveriyorlardı (yanlışda hatırlıyabilirim) , vede küçük bir saldırıyla İlker'in kendi sitesini bile kapamıştık zamanında... Tam direkten döndük yani... Artı İlker şu durum dikkatimi çekti önceden orada çalışan bir insan olarak yazıyordun, ama şu anda sanki orayı tanıyorda tavsiye ediyormuşsun gibi yazıyorsun... Değişen ne oldu ? Sedo ya geçicem felan diyordun, yoksa o yüzden mi böyle konusuyorsun, diğer yerle alaka kesme felan :P