karacaoglan adlı üyeden alıntı:
Yalnız anlamadığım konu bu ilker denen adama neden bukadar kızıyorsunuz ?
Gürültüye bakınca bana birilerinin Sedo'da hile yapmasına göz yummamış gibi geldi. Yani işini yaptığı için kızılıyor aslında, geri kalan gürültü de kızgınlıklarını dile getirmek için kullandıkları bahanedir.