KoS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2 listeye de raslantı şeklinde girmişim. Toplam mesajlarımın %80 bölümü 2005-2006 da atmışım yine ilk 100 de kalmışım yeni gelenler demek az yazmayı tercih ediyor bizim şimdi yaptığımız gibi
Valla KoS Silverlar gözükse durum çok farklı olur.
Adam 30.000 den sonra üye olmuş senden benden fazla mesajı var ne ara yazdın onu
Ben eski bir üyeyim gerçi sana bakılırsa bende buranın yenilerindenim ancak ilk geldiğim zamanlarda sanki daha bir iyiydi.
Sizin zamanlarınızı düşünemiyorum bile Arıyorsunuzdur kuşkusuz..
Yani yeni arkadaşlar pek az yazmayı tercih etmiyor aslında
Silverlar listede gözükmüyor diye böyle.