• 25-02-2021, 04:19:25
    #10
    Üyeliği durduruldu
    royxr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaşama değerimi
    elbette değer ne kadar zor günler geçirsekte boyun eğmediğimiz sürece aydınlık günler hep bizi bekliyor olacak. neyse ben biraz wolfteam oynuyayım uyuyacağım
  • 25-02-2021, 04:20:10
    #11
    Espinal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    elbette değer ne kadar zor günler geçirsekte boyun eğmediğimiz sürece aydınlık günler hep bizi bekliyor olacak. neyse ben biraz wolfteam oynuyayım uyuyacağım
    Hocam kurtdunuzda takla varsa geliyorum
  • 25-02-2021, 04:23:41
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Espinal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    elbette değer ne kadar zor günler geçirsekte boyun eğmediğimiz sürece aydınlık günler hep bizi bekliyor olacak. neyse ben biraz wolfteam oynuyayım uyuyacağım
    wolfteam arabic en iyisi, hile gelmediği sürece eski wolfteamın tadını çıkarabilirsiniz.
  • 25-02-2021, 04:27:15
    #13
    heyecan401 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam size bir ölüm tavsiyesi vereyim, bir doktora tüm varlığınızı verin ve narkoz verip sizi uyuttuktan sonra bir iğneyle öldürmesini söyleyin bir çok ülkede böyle hizmetler sunuluyor devlet tarafından.
    Bizim ülkede yok baktım benn❤️
  • 25-02-2021, 04:35:22
    #14
    royxr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şu sırlar kolay ölüm listesine baktım ve intihar aklımdan geçiyor ve ölünce bu dünya bitecek gibi ve sonsuzluk var gibi ve başka bir dünya yok diye düşünüyorum ve bunları düşünürken acaba ataistmi oldum diyede düşünme başladım
    Yaşamaya değer değer gerekir kendine değer vermiyorsan ailene değer ver.
  • 25-02-2021, 04:49:48
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    İntihar bir kaçış yolu mudur ? Ya da bencillik , korkaklık ve dahası . Her neyse . Nedir ? Ne değildir ? Dünya üzerinde sorgulanması gereken milyonlarca şey varken , son raddelere ya da sınıra geldikten sonra , ölümü sorgulamak doğru olan mıdır ? Hiç bitmek ve tükenmek bilmeyen bilinç akışları-mız , totemlerimiz , tabularımız , ahlak kuralları çerçevesi altında yaşamımızın bize sunmuş olduğu güzelliklerden sıyrılıp bütün pisliklere bulaştıktan sonra verilebilecek doğru karar mıdır yoksa ? Cümle bozukluluğu ya da cümlelerimde sıkıntı olabilir , bir önemi yok . Ben beynimin ne denli hızlı eridiğinin farkındayım . Bunun da bir önemi yok . Süzgeçlerden süzüldükten sonra temize çıkmanın bir yolu olsaydı eğer , yosunlar olur muydu sanıyorsunuz ? Anlamadınız değil mi ? Hiçbir zaman anlamayacaksınız . Yaşamı ya da hayatı , veya yaşamayı bir şekilde bütün çirkinlikleri-güzellikleri ile kabul edebilmek için o süzgeçin altına yatmak gerekli miydi ? Sorular , sorular , sorular ... Sorular sadece yanılgıları doğurur . Başka bir işe yaramazlar . Be Brave çığlıklarını duyabilmek için müziğin sesini kısmalısınız . Şimdilik susun ve beni iyi dinleyin . Son kez . Bu son olacak .Herhangi bir karara varılmadan önce düşünülmesi gereken o kadar çok şey var ki , Örneğin: İntihar . Ölümü sorgulamaya başlamanın yolu elbette intihar eyleminden geçmiyor . Fakat biliyorsunuz , sorgu , sorguyu doğurur . Bunun zincirleme kazadan başka hiçbir farkı yoktur . Bir kişinin ölümü ya da yok oluşu insanlar üzerinde yoğun duygular , sakatlıklar yaşatabilir ."Ölen her insan senin yaşamını biraz daha rahatlatır." Bu gerçekten böyledir .Bir karara varmadan önce , -ne olursa olsun- iyi düşünülmesi , iyice netleştirilmesi gerekir . Fakat doğru kararlar verebilmek için de psioklojinin , bilinç/altının düzgün olması gerekir .Eğer değilse insan hayatı boyunca yanlış kararlar almıştır ve bunların altında ömrü boyunca ezilecektir . Ezilmek , acıyı doğurur , acı yoğunlaşır , hisler algıyı kapatır , düşünce süreci başlar , sürekli , sürekli , sürekli ve süreklilik . Daha sonrasında bütün her şey bir anda son bulur . Başa dönelim . İntihar bir kaçış yolu mudur ? Ya da bencillik , korkaklık ve dahası . Her neyse . Nedir ? Ne değildir ? İntihar etmek bencilliktir . Arkanda bırakacağın insanları bir anda boğazından silip atmaktır . Onlara yıllar boyunca , belki de ömürleri boyunca yaşatacağın acıdır . Aile , sevgili , arkadaş , dost , kardeş ve dahası . İntihar etmek korkaklıktır . Hayatta gücünün yetemeyeceği şeylere bulaştıktan sonra düştüğün durumdan kurtulamadığın için korkak bir sünepe gibi kaçmak ve kurtulacağını zannetmektir .

    iyi uykular.
  • 25-02-2021, 05:12:21
    #16
    Asıl soru İntihar Neden Bir kurtuluş Yolu Olsun ki? Olmali.
  • 25-02-2021, 05:16:46
    #17
    Yani beni de intihara sürükleyecek bir çok neden var ancak intihar yerine, beni intihara iten şeyin ne olduğunu önce düşünüyorum. İten tek neden maddiyat gibi. Onunda sebebinin ben değil bu ülke olduğunu düşünüyorum. Namuslu ve dürüst çalışmaya çalışıyorsanız bu ülkede şansınız yok denecek kadar az. Maddiyat nedeniyle intihar etmek yerine ülke değiştirmeyi, bulunduğum konumu değiştirmeyi düşünüyorum.

    Eğer sizi intihara sürükleyen şey maddiyat ise şansınızı başka yerde deneyin, belki de yanlış yerde ekmek arıyorsunuz. Eğer intihar etmenize neden olan çevre ise; yine bulunduğunuz ortamı değiştirin, belki yanlış çevrenin içerisinde bulunuyorsunuz. Hayalinizdeki bir yere yerleşmeyi deneyin. Bazı şeyleri yapmak için illa para şart değil, sadece cesaret lazım.
  • 25-02-2021, 05:18:39
    #18
    heyecan401 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bizim ülkede yok tabi, kaçak doktorla anlaşacaksınız hocam kendi isteğinizle öldüğünüzü de yazıp imzalamanız lazım sadllsdşkaskdş
    Yaptığınız suç hocam. Bilmiyorsanız aydınlatayım.