heyecan401 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bizim ülkede yok tabi, kaçak doktorla anlaşacaksınız hocam kendi isteğinizle öldüğünüzü de yazıp imzalamanız lazım sadllsdşkaskdş
Yaptığınız suç hocam. Bilmiyorsanız aydınlatayım.