İntihar Neden Bir kurtuluş Yolu ?
21
●432
- 25-02-2021, 04:14:37Sen uyu hocam, saat geç olmuş.
Ahirete inanmıyorsan deizm'e kaymaya başlamışsın hocam.
İntihar meselesine gelirsek de, en kolay değil en zor ölüm yoludur ve kurtuluş değil sadece kaçmaya çalışmaktır ama çoğu dine göre cehenneme girersin. Psikolog desteği tavsiye ederim. - 25-02-2021, 04:14:46Sorgulamak dinsizlik değildir sorgulamamak dinsizliktir. Benceroyxr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-02-2021, 04:15:57Üyeliği durdurulduateist düşünceye benzer bir düşünce, çünkü ateizm ahiret ve tanrı inancına sahip değildir. Ölünce aynen uyuduğumuzdaki, bayıldığımızdaki veya anestezi verildiğindeki gibi nasıl bir şey hissetmiyorsak öyle olacağına inanırlar. Aynı benim düşündüğüm gibi...
- 25-02-2021, 04:16:50Süper bir ölüm fikrim var narkozu alıcam üstünden zehir içicem mis uyuruken ölüyorsunEspinal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ölüm Tavsiyesi Değildir - 25-02-2021, 04:17:44Üyeliği durdurulduhmm değer mi sence ?royxr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
