• 25-02-2021, 04:12:52
    #1
    Şu sırlar kolay ölüm listesine baktım ve intihar aklımdan geçiyor ve ölünce bu dünya bitecek gibi ve sonsuzluk var gibi ve başka bir dünya yok diye düşünüyorum ve bunları düşünürken acaba ataistmi oldum diyede düşünme başladım
  • 25-02-2021, 04:14:37
    #2
    Sen uyu hocam, saat geç olmuş.
    Ahirete inanmıyorsan deizm'e kaymaya başlamışsın hocam.

    İntihar meselesine gelirsek de, en kolay değil en zor ölüm yoludur ve kurtuluş değil sadece kaçmaya çalışmaktır ama çoğu dine göre cehenneme girersin. Psikolog desteği tavsiye ederim.
  • 25-02-2021, 04:14:46
    #3
    yilmazsocial.com
    royxr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şu sırlar kolay ölüm listesine baktım ve intihar aklımdan geçiyor ve ölünce bu dünya bitecek gibi ve sonsuzluk var gibi ve başka bir dünya yok diye düşünüyorum ve bunları düşünürken acaba ataistmi oldum diyede düşünme başladım
    Sorgulamak dinsizlik değildir sorgulamamak dinsizliktir. Bence
  • 25-02-2021, 04:15:14
    #4
    Üyeliği durduruldu
    sakat falan kalırsın mazallah öleyim derken şahsen ben ölünce bi yere gideceğimizi de sanmıyorum
  • 25-02-2021, 04:15:57
    #5
    Üyeliği durduruldu
    ateist düşünceye benzer bir düşünce, çünkü ateizm ahiret ve tanrı inancına sahip değildir. Ölünce aynen uyuduğumuzdaki, bayıldığımızdaki veya anestezi verildiğindeki gibi nasıl bir şey hissetmiyorsak öyle olacağına inanırlar. Aynı benim düşündüğüm gibi...
  • 25-02-2021, 04:16:50
    #6
    Espinal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sakat falan kalırsın mazallah öleyim derken şahsen ben ölünce bi yere gideceğimizi de sanmıyorum
    Süper bir ölüm fikrim var narkozu alıcam üstünden zehir içicem mis uyuruken ölüyorsun

    Ölüm Tavsiyesi Değildir
  • 25-02-2021, 04:17:44
    #7
    Üyeliği durduruldu
    royxr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Süper bir ölüm fikrim var narkozu alıcam üstünden zehir içicem mis uyuruken ölüyorsun

    Ölüm Tavsiyesi Değildir
    hmm değer mi sence ?
  • 25-02-2021, 04:18:10
    #8
    walla kardeşim öldürmeyen allah öldürmüyor diye bir laf var
    intihar edipte ölmez yamulur kalırsan bu günlerini mumla ararsın.
    bence şükret haline yat uyu.
  • 25-02-2021, 04:18:22
    #9
    Espinal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hmm değer mi sence ?
    Yaşama değerimi