Sen uyu hocam, saat geç olmuş.
Ahirete inanmıyorsan deizm'e kaymaya başlamışsın hocam.
İntihar meselesine gelirsek de, en kolay değil en zor ölüm yoludur ve kurtuluş değil sadece kaçmaya çalışmaktır ama çoğu dine göre cehenneme girersin. Psikolog desteği tavsiye ederim.