• 08-12-2008, 01:35:00
    #46
    Üyeliği durduruldu
    1 mbps olmasa kasıcazda

  • 08-12-2008, 02:11:50
    #47
    şuan 2mbit kotasız ama kota için şifremi bilmiyom
  • 10-12-2008, 09:25:55
    #48
    Priapos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şuan 2mbit kotasız ama kota için şifremi bilmiyom
    Telefon numaranı dene
  • 10-12-2008, 09:36:13
    #49
    Üyeliği durduruldu
    Priapos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şuan 2mbit kotasız ama kota için şifremi bilmiyom
    hatsahbibnin adının ilkharfi:X
    hatsahbibnin soyadının ilkharfi:Y
    internetin bağlndığı no:Z

    sonuç:

    XYZ@ttnet : kullanıcı adın
    123456 : varsayılan şifre (kesinlikle değiştir hacklenmen çocuk oyuncağı olur)
  • 10-12-2008, 20:28:31
    #50
    hackworm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hatsahbibnin adının ilkharfi:X
    hatsahbibnin soyadının ilkharfi:Y
    internetin bağlndığı no:Z

    sonuç:

    XYZ@ttnet : kullanıcı adın
    123456 : varsayılan şifre (kesinlikle değiştir hacklenmen çocuk oyuncağı olur)
    yok boyle 1 sey. bende datateknik yetkilisiyim. kullanici adi ve istenen sifre basvuruda bulunan kisinin tercihine baglidir. ancak biz girislerde default olarak
    basinda sifir olmadan telefon numarasini kullanici adi olarak
    alan adi olmadan telefon numarasinida sifre olarak kullaniriz.
    Ornek:
    2425555555@ttnet
    5555555

    elimden yuzlerce adsl formu gecmistir senin bahettigin tarzda giris gormedim hic. ayrica ttnet kullanici adi ve sifrenin hacklenmesi hicbirsey ifade etmez.
  • 10-12-2008, 21:32:39
    #51
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Naçizane bi' kota sayfası

  • 10-12-2008, 21:59:24
    #52
  • 10-12-2008, 22:01:18
    #53
    Buyrun buda benim;
  • 18-12-2008, 23:41:01
    #54
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte


    biraz uçmuşum galiba ama az bile hız 1 mbps olunca