• 25-11-2008, 07:56:23
    #28
    Üyeliği durduruldu
    Çok yemek kilo aldırmaz. az ama sık yemek kilo aldırır. Ayrıca düzenli olarak yapman lazım bunu. Yani düzenli olarak beslenirsen kilo alırsın. Bira,sigara vs. uzak dur. Bira göbeği hiç güzel bişey değil ayrıca çok yağlı yeme sonra aldığın kiloları vermeye çalışırken yediğin yağlı şeyleri anıp küfür edersin.

    Benim boy 1.80 civarı. kilo 80 e geldi. gecen sene bu zamanlarda bende senin gibiydim. işe girdim. düzenli yemek yemeye başladım. 6 ay calıştım. 20 kilo aldım. eskişehire geldim bu sene. burda da bi 5 kilo falan aldım 2-2.5 ayda.
  • 25-11-2008, 08:08:22
    #29
    Misafir
    KATILSANA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Boy 1,86 Kilo 67

    Aynı Sorun Bende de Var. Sigarayı Bırakmadan da Düzeleceğini Sanmıyorum...
    boy: 1,74
    kilo: 52.4 ya bana ne demeli .

    Okul + web + sigara +.... gelde kilo al
  • 25-11-2008, 08:09:30
    #30
    yakoSin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    boy: 1,74
    kilo: 52.4 ya bana ne demeli .

    Okul + web + sigara + vs vs gelde kilo al
    Bizimkilerin yanında senin durum hepten vahim abi.Seninki doktorluk gibi bişey
  • 25-11-2008, 08:18:17
    #31
    Misafir
    BarCode adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizimkilerin yanında senin durum hepten vahim abi.Seninki doktorluk gibi bişey
    Küçükken tenya vardı bende , yaş ilerleyincede iş güç okul falan derken yemeğe pek fırsat kalmıyo açıkcası..Her yarım saatte bir yakılan sigarayı saymıyorum bile

    Azıcık kilo alsam , rahatsız oluyorum ben , bir yokuş çıkarken zorlanıyorum..
    Ama dediğin gibi doktora görünmeyi düşünüyorum , bakalım ne zamana kısmet
  • 25-11-2008, 11:02:02
    #32
    yakoSin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    boy: 1,74
    kilo: 52.4 ya bana ne demeli .
    Okul + web + sigara +.... gelde kilo al
    Ben de senin gibiyim


    Boy: ~1.70
    Kilo: ~50

  • 25-11-2008, 11:19:24
    #33
    Üyeliği durduruldu
    Yav herkesin kilo derdi mi varmış ya
  • 25-11-2008, 11:28:30
    #34
    Bende 1-2 günde 3 kilo almışım nası olduysa,senelerdir 67 dim 1 haftadır nerdeyse hergün tartılıyorum 70 gösteriyor şaşırdımşükürler olsun

    Boy: 1.96
    Kilo: 70

    Süper dimi Arabaya sığamaz oldum
  • 25-11-2008, 11:47:18
    #35
    Misafir
    Kilo alacaksan nasılki kilo verirken sağlıklı kilo vermek var alırkende aynısı geçerli.

    göbek yapıp 10 kilo almanın mantığı yok.Spor yapman lazım
  • 25-11-2008, 13:14:55
    #36
    kurt olabilir midende doktora görün ilacını kullan bak nasıl kilo alıyorsun o zaman