BarCode adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bizimkilerin yanında senin durum hepten vahim abi.Seninki doktorluk gibi bişey
Küçükken tenya vardı bende , yaş ilerleyincede iş güç okul falan derken yemeğe pek fırsat kalmıyo açıkcası..Her yarım saatte bir yakılan sigarayı saymıyorum bile

Azıcık kilo alsam , rahatsız oluyorum ben , bir yokuş çıkarken zorlanıyorum..
Ama dediğin gibi doktora görünmeyi düşünüyorum , bakalım ne zamana kısmet