Arkadaşlar Şişmanlamak istiyorum :D
65
●1.342
- 25-11-2008, 01:39:001.82 boy ve 60 kilo'da bende var,
Doktor : Vucüdün dirençli ve yediklerini çok çabuk sindiriyorsun adete bir makina gibi çalışıyor organların, bu nedenle yediklerini çabuk eritiyorsun bünyen daha fazlasını kaldırmaz, pek birşey yapmana gerek yok istediğin kadar yemek ye, ama bünyen bu kadarını kaldırır.
Yaşın 33,35 arası olduğunda biraz orta yaşlara dayandığında bu durum düzelir şişmanlamaya başlarsın demişti.
Benden sana taviye prk birşey yapma, normal yemeğini ye otur
- 25-11-2008, 01:45:05Bol bol cips+kola tüket... akşam yemeği yeme, döner ekmek, adana kebap felan söyle...
2 haftada duba gibi olmazsan gel buraya yaz
sağlık açısından kesinlikle önermiyorum tabi
- 25-11-2008, 01:45:13
- 25-11-2008, 01:49:55Üyeliği durdurulduCips + Kola her aksam değilde haftada 3 4 kez yerim. kebablarıda yemem istesemde yiyemem her aksamSTRONGHOLD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-11-2008, 01:59:38Üyeliği durdurulduSigara içtiğimi kim söyledi ki ? İçmeyi sevmem içenide yanıma yaklaştırmamOsm@N adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-11-2008, 02:00:10Üyeliği durdurulduBu tavsiyeyi sevdimBuRaKM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şuan 60 kilo olsam zil takıp oynarım bee