• 25-11-2008, 01:07:49
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaslar heryere basvurdum. Hic Olumlu sonuc yok. r10da sorduğum her soru olumlu oldu. Burdada sorayım belki bi işe yarar

    oldukca zayıfım. Her türlü yemek yerim. günde 5 öğün yemek yerim. 2 aydır 7 kilo karaüzüm pekmezi bitirdim tık yok Spor deseniz yapıyorum her aksam. 14 yasında 60'tım yine

    Bana tavsiye etceğiniz bişey var mı arkadaslar

    Boyum: 1.85
    Kilom: 60
  • 25-11-2008, 01:10:20
    #2
    düzenli beslen
    çok yemeyle şişmanlanmaz!
    insanın yapısına göre de değişiyor.

    ( uzman gibi yazdım ama alakam yok )
  • 25-11-2008, 01:10:28
    #3
    Aman abi yavaş ol 60 kilo az mı?
  • 25-11-2008, 01:11:32
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Salihweb: Düzenli besleniyorum. Yapıya göreyse hayatım boyunca çekcem mi
    BiLge: 60 az boyuma göre
  • 25-11-2008, 01:14:33
    #5
    benimle 1 hafta yaşa en az 75 olmazsan nolim en az 12 saat uyuyorum bu aralar.az önce spagetti yedim üzerine milka çıtır gofret yedim yetmedi bir de boşandım semerimi yedim şaka bir yana benim kadar hızlı kilo alan bir bünyen olsaydı şuan kesinlikle nasıl zayıflarım diye konu açmış olurdun

    değerini bil genç, bak bana nasıl zayıflarım diye ararken zayıflama uzmanı oldum ama hala kendi kelimde saç bitmedi
  • 25-11-2008, 01:17:28
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Teknohaberci: Zayıf zayıf mutlu değilim ya
    Acaba Vucut geliştirmeye mi girsem
  • 25-11-2008, 01:22:33
    #7
    pLive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teknohaberci: Zayıf zayıf mutlu değilim ya
    Acaba Vucut geliştirmeye mi girsem
    yuhhhhhhh şuan 60 kilo olsam zil takıp oynarım bee
  • 25-11-2008, 01:23:31
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Tamam işte ben 60'ım Oynayalım tekno yarın sabah
  • 25-11-2008, 01:28:50
    #9
    Salih güneyin kullandığı ürünler var herbi life diye yazılıyordu sanırım bu ürünler kiloyu yukarı kontrol etmek için kullanılıyormuş aklında bulunsun.