Konu
Arkadaşlar Şişmanlamak istiyorum :D
25-11-2008, 01:22:33
#7
teknohaberci
pLive adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Teknohaberci: Zayıf zayıf mutlu değilim ya
Acaba Vucut geliştirmeye mi girsem
yuhhhhhhh
şuan 60 kilo olsam zil takıp oynarım bee