pLive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teknohaberci: Zayıf zayıf mutlu değilim ya
Acaba Vucut geliştirmeye mi girsem
yuhhhhhhh şuan 60 kilo olsam zil takıp oynarım bee